Here I am again

Jag sa man ska aldrig säga aldrig eller hur? ;) Fick helt enkelt ett ryck idag och ville börja blogga igen. Vi får väl se hur länge det varar denna gång. Skulle kolla när jag skrev sist och det var ju fan INNAN studenten ojojoj mycket har hänt sen dess kan man ju säga. Studenten för det första var den bästa dagen i mitt liv och det var verkligen helt jävla underbart! 

Den 5 juni flyttade jag och Rickard till min syrras lägenhet i kungsängen och där har vi bott nu i ca ett halv år, HELT SJUKT vad tiden går fort :o Vi trivs iaf hur bra som helst och det är så kul att bo tillsammans med den man älskar! hihi. Kan berätta lite mer någon annan gång ;)

Ikväll är det party party som gäller! En kompis fyller 18 så vi ska dra och käka på hard rock café och sedan ut och fira honom! Kommer bli grymt! 

Såhär kommer jag se ut ikväll ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0