You make me spin like a record

Usch vad jag mår illa (vinterkräksjukan?) nej hoppas jag verkligen inte men jag kan säga att jag inte haft så rolig natt..MEN jag spydde inte haha så ni kan ju tänka vad jag gjorde då ;) 

Nej men jag hoppas att jag bara ätit eller druckit något dåligt! 

Vart och ätit hos min moster och hennes man idag, mys och jätte god mat och världens sötaste lilla Robin :) Kärlek till dig grabben! Handboll såklart! Gud va kul det är att se killarna, de är så duktiga och de imponerar hela tiden!

Nu sitter jag och R här och fixar med min "nya" mobil, haha. Jag ska tydligen testa R´s gamla mobil lite typ får se om jag fattar något (a) 

Blev chill kväll med några av R polare igår, det var kul! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0