You make me sing like a bird

Hejsan! Jag sitter här hos mr R utan just mr R hahah han är nämligen på träning men han borde komma snart ;)
Denna helg ska bli väldigt lugn och fridfull, hahha fridfull xD ja men iaf bara ta det lugnt.

Imorn ska jag och R äta på pizza hut, eftersom jag aldrig ätit där. Ska också hitta en present till min underbara vän Mimmi som fyller 18 nästa helg, ÄNTLIGEN :D hihi

Idag började jag 1, hade 1 lektion och slutade halv 3, ska inte klaga alls (kommer ha så varje fredag nu hhihihi!).

Åh jag blev så lycklig när Sverige vann över Poland, HAHAHHAHHAHAAHAHAHHAHAHAH jag fattar inte att jag till och med skriver det! Jag har nämligen döpt om polen på något vänster till Poland eller På land hahah och jag tycker det är kul varje gång jag säger fel xD hahah Ja men som sagt det var så himla kul att Sverige vann över POLEN! Det var så spännade och killarna var så duktiga, nu blir man bara lack över att de inte vann över Argentina -.- men men. DE ÄR ÄNDÅ GRYMMA :D

HEJA SVERIGE!
PS. Hoppas inte Rickard läser detta men JAG HATAR HANS DATA :O Men den är snygg ;) DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0