Min dag på Coop

Hej hemmafrun här ;) Idag åkte jag och R och storhandlade på Coop och då menar jag verkligen STORHANDLA! Och eftersom vi handlat mest på hela Coop så är det väl självklart att kassan ska sluta fungera när det bara är 3 varor kvar på bandet och vi får därmed byta kassa..upp med allt som R packat ner och upp på bandet igen för att packa ner allt IGEN, haha suck. 

När vi väl kom hem efter ca 1½ timme på så ställde jag mig och lagade mat, R åkte hem. Jag åt, gick ner till tvättstugan, städa, gick ner till tvättstugan och nu 5 timmar senare är jag klar.. Är fan helt slut haha. Köpte iaf godis som jag äter nu, mums! 

Diggar ni min mössa eller? ;) Fick med den när jag köpte 2 av en grej på coop, mohahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0