You make me dance like a fool

De flesta vet att det är bättre att äta mat långsamt. Jag äter däremot extremt långsamt, iaf nu när jag inte bor hemma för då sitter jag vid datorn och kollar på film eller något när jag äter. Det är ju asbra eller hur? Förutom att min mat hinner bli väldigt kall innan jag äter upp den xD hahha så mitt tips är att inte äta FÖR fort, inte äta FÖR långsamt utan äta i ett perfekt tempo ;) haha

Vaknade upp kl 8 idag och kände att hela min hals var torr och svullen, huvudverken ska vi inte ens tala om så jag stannade hemma från skolan idag. Men jag är sådär att när jag mår halvdåligt så tänker jag att det är bättre att vara uppe och göra saker än att ligga i sängen. SÅ idag har jag fixat i garderoben! men nu ska jag kolla på how i met your mother! bye <3

Katterna jag bor med är ju bra udda alltså..

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egengjorda smycken

Nystartad Smyckesblogg med originella smycken!

- Inspireras, Tyck till, Få hjälp, Shoppa!



--> http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram ♥

2011-01-19 @ 12:28:29
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0