Tröööött

Hej hej! Idag har det varit väldigt lugn dag i skolan men eftersom jag och R satt upp och snackade religion i natt så var jag väldigt trött! hahha det där låter så kul varje gång känner att jag måste förklara mig. R hade haft sin första religon lektion igår och både han och jag är väldigt intresserade av det och lektionen handlade om hur de trodde att jorden hade skapats. R är realist och ateism så han har väldigt svårt att tro på allt det där och han blir så "frustrerad" haha så det blev en diskussion och det sysselsatte vi oss med kl 1 på natten. Jag kunde ändå inte sova så whatever! 

Jag har min första religion lektion imorn så det ska bli kul! (vet inte om jag säger för mycket nu) haha.
Någon annan som tycker att religion är intressant? och då menar jag inte i skolan för där kan det vara hur tråkigt som helst, men allmänt?

Nej nu ska jag äta min goa grönsallad med gurka, sallad, avokado, fetaost och halloumi så himla gott! BYE!

Olika religioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0