The secret meeting

Ja vad var det nu för möte? Jo jag ska vara med i "Mitt i Upplands-bro" tidningen, woho tänker ni, men jag sa aldrig att det skulle vara värsta grejen ;)

Jag bor i kungsängen nu men förr eller senare kommer jag att flytta hem till mor o far igen till det hemska landet.. Så hemskt är det inte men bussarna och kommunikationen har de helt glömt när det gäller där ute. Så det jag gjorde var och pratade om hur dåliga bussarna är och osv + att de tog massa bilder :O haha men det var kul och det ska bli kul att läsa artikeln sen! Någon måste fixa de där bussarna och det är NU annars kommer fan ingen bo kvar där..

Så det var det jag gjorde, fett jobbigt att gå upp "tidigt" men ändå skönt för då sover man inte bort hela dagen som det lätt blir på lov. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0