Snälla sluta!?

OKEJ NU FÅR DET FAN TA OCH RÄCKA! Jag är så jävla förbannad just nu att jag skulle kunna storböla när som helst! Och varför då? Jo för att de som håller och renoverar precis över mig började borra halv 9 imorse! Behöver jag ens säga att jag börjar 12 idag!? Jag har sovit så dåligt och hade verkligen sett fram emot den här sovmorgonen.. JAG tror inte att NÅGON kan förstå hur högt det låter. Om man säger såhär:

De är på sjunde våningen och när man står utomhus 7 våningar ner så hör man att jättemycket att de borrar, tänk då hur mycket jag hör! Isoleringen mellan lägenheterna är inte särskilt bra upp och ner! Bara "gilla läget" att behöva ha huvudvärk hela dagen och behöva gå flera timmar tidigare till skolan för att det är omöjligt att vara här! JAG ÄR SÅ JÄVLA LACK! Det är okej att stå ut med sånt här om man gör om hemma hos sig själv för då är man iaf beredd på konsekvenserna och man vet att det kommer bli fint sen osv, men nu är det fan inte okej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0