Our song

Vet väl egentligen inte vad jag ska skriva men har i alla fall börjat med min uppsats och har idag skrivit typ 4 sidor, goo JEMPA! Ska bara fixa lite till sen är jag klar, WOHO!

Imorgon kl 10 ska jag på mitt "hemliga" möte haha ska bli kul, stå på dig Jempa! 

Idag har jag varit ute och gått i ca 30 min sen storhandlade jag, har planerat långt fram nu, duktig som man är. hahah gud vad jag berömmer mig själv idag. Ikväll blir det iaf taco gratäng till middag, har aldrig gjort det själv men det ska väl inte vara så svårt..

Och ja annars då? Katten spydde på golvet rätt framför ögonen på mig, fräsch katt.. nej fy fan jag få kälvningar bara jag tänker på det.. Gratis katter någon? Om någon undrar varför jag har katter om jag inte ens gillar de så är det för att jag bor i min syrras lägenhet medan hon är borta och det är hennes katter.. Är en hund människa rakt igenom! 

Jaja nu ska jag försöka skriva klart denna uppsats!

HATA!                                                ÄLSKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0