NYÅR <3

Jag säger bara vilket jävla nyår! Jag hade så sjukt roligt, inte haft sådär kul på väldigt länge. Antar att det är så det ska vara på nyår också, eller hur? ;) haha bara jag tänker på allt så ler jag, haha ojoj! 

Men idag mår man ju som förtjänat, är så sjukt död att det inte är sant! Men det är lugnt för det var så värt det liksom, körde all in och det ångrar jag inte!

Jag o R sov hur länge som helst och käka pizza till frukost xD men mm så gott det var. Nu sitter jag här alone och chillar såå skönt, skulle egentligen varit men en vän men jag orkade inte röra mig ur fläcken så det blev tyvärr inte så. 

Ja nu ska jag nog gå och göra typ potatissoppa eller något, känns lagom jobbigt att laga just nu.

Mina snyggingar från igår <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0