Living hell

Efter ynka 4 timmars sömn släpade jag mig till skolan i morse. Det har gått någorlunda bra förutom att mitt humör har varit en jädra berg och dal bana, men nu känner jag mig tröttare än tröttast och jag har så ont i huvudet :'( Ska nog lägga mig och chilla ett tag men jag får fan INTE somna för då är jag körd ikväll igen.

Halva anledningen till att jag inte kunde sova igår var för att jag kollade på Hachiko a dog´s story som var så himla sorglig så jag höll på att dö. Jag har så lätt att känna mig in hur andra känner sig på film och jag får liksom en klump i bröstet när det sker något sorgligt, usch böla hela filmen typ xD Men den var riktigt bra iaf, värd att se! Gillar verkligen Richard Gere också, så duktig skådespelare :)

Hachiko a dog´s story <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0