I´t hurts..

Tar tillbaka det jag sa om att halsen nog inte var någon fara..Jag känner mig fan sjuk nu! FAN jag som skulle komma igång med träningen den här veckan..suck! Hoppas jag känner mig bättre imorn. 

Ja killarna vann ju såklart handbolls matchen mot Sydkorea men det var fan jobbigt där ett tag med felaktiga domarbeslut och ettriga koreaner, men det gick vägen tillslut vilket är det viktigaste! HEJA HEJA! Nästa match är imorn kl.20.00 mot Argentina, något man inte får missa! 

Imorn är det skola som gäller, men har bara en lektion och sen sång, inte så jobbig dag, är hemma igen till halv 1 :D

Nej nu ska jag ringa R och kurera mig, ska tydligen vara bra att äta kiwi skal, får se om jag vågar testa det (a).

Känner för att lägga in lite ögongodis! Denna man var med i Easy A men hade en helt klart annorlunda roll, hahah men det var lite kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0