HANDBOLL <3

Sitter här och äter världens godaste ciabatta med keso, avokado, sallad och herbamare och kollar på handboll. Gud va duktiga killarna är :) Sverige - Sydkorea 11-6. Vi har mött Sydkorea 15 ggr, vunnit 13 och förlorat 2 så detta borde gå bra! 

Har varit på cirkelträning idag och det gick bra trots min hals så jag tror inte det är någon fara. Nu jävlar ska jag bli fitt! ;) hahah 

Jag och Rickard har chillat gärnet idag. Vi kollade ju på en prinsessas dagbok igår och vi blev så tagna att vi satt och kollade på 2an idag, hahah. Najs film det där!

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinn en bloggsvarinbjudan av mig! var med och tävla!

2011-01-18 @ 20:19:09
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0