Goddi

Shiit filmen idag var riktigt bra alltså! Ger er bara ett tips: Se den om ni gillar Cam Gigandet, musik och dans hahah ;) Nej men asbra alltså :)

Haha sen när vi skulle dra hem så fick inte Tessa igång bilen så det blev ett litet äventyr ;) haha startkablar och you name it, tur att jag o R tog en egen bil dit så vi kunde hjälpa till. 

HAHA bästa grejen jag gjorde, jag är så mobbad xD
Går in på donken för att köpa mjölk(jag skulle gjort det i kungsängen men eftersom det blev strul med  Tessas bilen så drog jag och Elin iväg och köpte det i kista, donken var närmast) Kommer fram till kassan:
Jag: Jag vill köpa mjölk, går det?
Han: Öh ja men det finns ju Ica annars
Jag: Nej men det hinner vi inte (det ligger längst bort i kista)
Han: Nähäpp, aa det blir 16 kr, får jag fråga vad ni ska ha mjölken till?
Jag: Ja alltså vi har problem med bilen så..
Han: Hahah ska ni ha det till bilen!?
Jag: HAHHAHAHHAHAHAH 

Ibland blir det bara fel när man är stressad alltså xD hhaha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0