Ångst

Stack ut och powerwalka i 45 minuter innan frullen idag, var faktiskt jätteskönt! När jag kom tillbaka hade R gjord äggröra till mig, snälla han :) Men fan va lack man blir på att det snöar HELA tiden, det går ju inte att gå på gång vägarna man halkar ju bara runt.. och nu får den väl ta och ge sig!? Det snöar ju hela tiden! 

Liksom såhär ser det ut utanför min balkong idag, ser inte ett piss ut och jag bor ändå på 6 våningen ;O


Helt stört ju, usch sol och värme NU TACK! 

Jag har typ skrivit klart min uppsats nu men den är verkligen INTE bra :'( och den ska liksom in idag så jag kan inte direkt sitta och skriva om 5 sidor.. nej det får helt enkelt va..men nu vågar jag inte skicka in den. Usch hatar det här. Kommer sluta med att jag glömmer skicka in den, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0