Yao

HAJ! :D Helt slut är jag efter att ha varit på skiva igår. Den var skoj men en viss grej som förstörde lite men i stora hela var det skoj! Det var tema: Jag kom precis ifrån och då var jag, Ida och två andra polare från 80- talet och jag tror ärligt talat att jag aldrig sett så hemsk ut, men men man måste ju bjuda till lite ;) Får väl se om det kommer några bilder på det sen när jag fått tag i de. 

Hade redovisning i projektarbetet idag, känns som en lättanad att ha den ur världen! Gillar vårt resultat i alla falla vilket faktiskt är det viktigaste. 

Imorn är det mösspåtagning och det har jag typ ingen aning om vad det är men man ska ha sin studentmössa på sig iaf :p Och på lördag är det valborg. Mycket party denna vecka ;)

Ska iväg på en lägenhets visning åt syrran snart, blir skoj! BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0