Soooooooooo happy!!!!

JAG ÄR SÅ GLAA NU! Tänk vad MYCKET plugg kan löna sig till slut! Blev precis klar med en evighetsuppgift som jag trodde att jag skulle behöva sitta med hela dagen imorn också, men icke sa nicke! HEHE Nu har jag bara två små grejer kvar som också nästan är klara! Jag borde fan få något diplom för att jag kämpar så mycket! Mamma säger alltid att om någon som hade lättare för sig i skolan skulle plugga så mycket som jag gör skulle den ha MVG i alla ämnen hur lätt som helst..Skulle vara kul om man någon gång inte behövde plugga arslet av sig för 1 uppgift, but that´s not me I guess :( 

Jaja nu är jag riktigt hungrig så ska ner och hjälpa mor med maten! BYE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0