Plugg, plugg, plugg

Japp det är allt denna dag spenderas med...förutom 1 h övningskörning då vill säga. Jag orkar fan inte läsa en mening till! Men men det är bara att ta nya tag! Skönt att denna kurs snart är slut iaf, det får än på lite bättre humör :) 

Imorn är det plåtning i studion som gäller inför projekarbetet, jag är så himla stressad för det där alltså! Vi ska hinna plåta 9 tjejer denna vecka och 3-4 nästa vecka sedan måste det vara klart :s jaja men det löser väl sig antar ja..

Fick (läs låna) btw en platttv av sis igår :D Najs najs, 42 tum tror jag att den är eller 40 eller något annat eller så var det 42 eller 40 eller något annat eller.........hahhaah whatever ;) NAJS ÄRE IAF :D

Åter tillbaka till plugget now...

Än så länge står den på mitt golv eftersom jag inte hunnit fixa allt än men gör väl det ikväll i guess ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0