Plans

Varför inte skriva ett till ilägg när jag ändå är i farten? ;D Det är fan najs nu, har egentligen lov nu ju! :D Gaaah, men dock känns det inte riktigt som lov eftersom jag att jag kommer behova plugga en hel del på lovet + jobba men snart drar jag till Malaga så jag kan ta mitt påsklov då liksom ;)

Är egentligen ledig imorn men ska till skolan vid 3 och fotografera våra två sista modeller till vårt projektarbete, så himla skönt att vi lyckats hinna fota alla! Efter skolan ska jag hem till R och göra mig klar inför kvällen, det blir nämligen utgång med ett gäng för att fira en kille som fyllt år så det blir skoj :) Ska dock upp 8 dagen efter och åka till Mormor och morfar och fira påsk, men det blir najs ;) får sova i bilen

Party party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0