Long time no see

Sho har varit helt sänkt hela veckan så det är därför jag inte skrivit något här. Har liksom inte ens orkat sitta vid datorn, hmm... men ja det har väl inte hänt så himla mycket denna vecka ändå? Eller vad vet den senila jempa liksom ;) Kommer iaf ihåg vad jag gjorde idag efter skolan! Jag o Elin njöt av det härliga vädret med en promenad i kungsängen med den första glassen för i år i handen, Härligt! :D 

Har gått och väntat hela den här veckan på att den där söta mobiltelefonen ska ringa och ge mig de braiga nyheterna som jag bara väntar efter.. Slutet på denna vecka (förhoppningsvis imorn) får jag veta om jag ska flytta och om jag får jobb. Jag vill bara veta allt nu!! 

Något jag är riktigt sugen på just nu! Hahaha klockan kvart i 11 på kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0