Let's have a toast for the assholes

Åh jag är helt slut.. hade bara en lektion idag men sedan var vi i studion och fotade för projektarbetet, vilket vi gjorde igår också! Så nu har vi fotat 5 av 12 bilder till vår kalender så det känns bra. Jag blev bland annat fotat idag, skoj skoj, gå se om det blev nå bra ;)

Sitter i carro o andreas lägenhet nu och vi åt precis pannkakor innan då stack vidare och nu sitter jag här själv och ska vänta på min tid hos um sedan drar jag hem till min underbara kille! :)

Åh herregud igår slingade jag håret hemma för första gången i mitt liv och det var hemskt! Först blir orange sen gult och ja vet inte vad.. och den där hettan man använder, den var ju omöjlig att få av utan våld..hahha men det blev som tur var bra tillslut! Tack syster för hjälpen :) Märks inte så stor skillnad men jag märker det verkligen, skönt att få bort det råttfärgiga i botten!

IMORN ÄRE MIN SKIVA! TAGGA TAGGA! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0