Hey

Halllåå! Sitter här och ska väl snart ta och sova lite, R gör mig sällskap! Påskhelgen har spenderats med R´s familj med sån där julmat som jag inte tycker om.. men men jag och R var iaf och köpte kött och potatis igår kväll så man får i sig lite mat och oj så gott det var..fett ointressant alltså hahah.

Idag har jag typ spenderat hela dagen med att försöka fixa ett inbjudningskort till min studentmottagning, jag kan fan hålla på hur länge som helst med sånt där, blir dock aldrig nöjd :/ hehe men tillslut fick mor och far avgöra! Så det ska jag skicka iväg imorn :) ja finns inte så mycket intressant att berätta men R tyckte jag skulle uppdatera så japp nu har jag gjort det ;)

Haha jag ville ha den här bilden på mitt inbjudningskort men mamma tyckte det
var inappropriate, förstår henne inte.. hehe jag tyckte den var rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0