Good plans

Hejpa! Nu har lite av min ilska lagt sig från igår iaf men jag vill fortfarande ha svar på massa frågor...Fixar det där iaf! Imorn är det en rolig dag som väntar! Börjar vid halv 2 ska dock till skolan tidigare och fota Tessaaaah till vårt projektarbete. Får då skjuts av min mor :D Sedan går jag på 1 lektion sedan ska vi på lägenhetsvisning i kungsängen! När den är klar ska jag, Rickard, Carro och Andreas åka till kista och äta gott, shoppa lite och kolla på bio: No strings attached. Mysdag! 

Jobbintervjun gick riktigt bra idag faktiskt, första jobbintervjun jag varit på i hela mitt liv, hahah! Han var asshysst och det känndes inte ens som en intervju. NAJS! Så hoppas hoppas! 

Gillar både Ashton Kutcher och Natalie Portman så den kan inte annat än bli bra!


No strings attached

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0