Arg brud..

Jag är så förbannad på STUDENTMÄKLARNA!! De förstörde vår studentskiva, så enkelt är det. Många hade kul ändå vilket iaf var bra men jag hade fan inte kul! Kul att Rickard och massa andra av mina kompisar som jag ville hänga med inte kom in pga av att någon jävel inte sköter sig..nej då ska alla drabbas av det tydligen. Alltså så jäva värdelöst företag och en viss Daniel Smith ska va inte ens tala om. Nej fan va besviken jag är..finner inga ord. Ska iaf ringa en kille idag och kolla hur man ska göra för att stämma ett företag, jag ska ha tillbaka varje jävla öre alltså! 

Så ett tips till er alla där ute, när ni ska fixa studentskiva akta er för STUDENTMÄKLARNA och en kille vid namn Daniel Smith. De kan inte ärligt tro att vi ska snacka bra om de efter det här. De kunde skött allt snyggt men gjorde det inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0