hej? (a)

Ojoj väldigt länge sen jag skrivit här, men jag har verkligen inte kännt det behovet. Men nu måste jag ju faktiskt berätta att 2 månader har blivit 1 och 1 månad har blivit 2 dagar! Helt sjúkt var tiden går fort! På lördag drar jag till GREKLAND i en vecka! Och fyfabian va skönt och kul det ska bli. Idag var det 25 grader där, inget att klaga på ;) mohahha.

Igår hade jag en sån där trycka in allt på en dag, dag. hahah det var faktiskt inget att rekomendera men nu är jag iaf klar med mitt personporträtt på Rickard som jag filmar till rörlig bilden och även propagande bilden som jag tog till foto. TUSEN TACK ELIN OCH RICKARD! Ni är mina änglar som räddade min dag, I OWE YOU BIG TIME! :D

Imorn är det då sista skoldagen på ett tag, såååå skööööönt! Sedan blir det stan med girlsen för att bla byta min bikini som jag köpte i tisdags som var halft paj när jag kom hem :( får se om jag köper en ny sån eller om jag hittar någon annan fin. 

Lite bilder från igår

Visste ni att bro hade en park?


Sötisen <3


Min räddare som captain morgan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0