Your voice is all I hear

Jag sitter här hemma eftersom jag FÖRSOV mig imorse och det händer aldrig kan jag säga men missade ändå inget på den lektionen jag hade eftersom jag var klar med allt. hahah fy vad jag har träningsverk från igår! inte för att det var särskilt jobbigt men jag har ju inte tränat på ett tag så ;)

Vid halv fem tar jag en buss till kungsängen och tar mig sedan vidare hem till min älskling. Åh vad jag vill vara med han just nu :) love you boy! <3

Igår bara dog min mobil och sen funkade den igen :O den är så sjuk! den stängs av HELA TIDEN! asjobbigt men jag ska önska mig en mobil när jag fyller år :D  hihi jag vill fylla 18 nu!

Min söta fina brutta från nyår :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0