You don't have to make this mistake

Alltså jag förstår inte vad det är med mitt huvud.. har haft så sjukt ont i huvudet i 3 dagar nu och det hjälper inte om jag tar en tablett :( låg nyss på spikmattan ett tag och tänkte att det kanske kunde hjälpa men det resulterade bara till att jag blev trött fick mer ont i huvudet och somnade, hahaha lite komiskt att jag faktiskt somnade på en spikmatta xD det jobbiga är att jag har massa plugg som jag MÅSTE göra men jag orkar seriöst inte koncentrera mig. men men det är väl bara bita i det sura äpplet..

Imorn börjar jag kvart över 10 och får säkert sluta runt 11 känns sjukt lockande att lägga sig och sova bort min huvudverk istället men får väl se vad jag känner för.

Idag konstaterade jag och tessa än en gång att killar är svin (bortsett från min underbara pojkvän då). Nej men faktiskt, det är asmånga killar runt om mig som är svin mot sina flickvänner och jag fattar inte vad de tror med det hela.. suck jag är så sjukt glad att jag träffat en snäll pojke för det verkar fan inte finnas många sånna där ute.. ja men nu måste jag skriva klart om Rattfylleri och börja med George Washington! Tuddellu <3

Hihi jag och mimmi på nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0