Sunday

Igår åkte jag, Tessa, Ida och Elin till stan för att äta..på max. haah japp men det var trevligt vi åt sen satt vi kvar och snacka tills jag fick sittsår i rumpan och då gick vi..  sorry tessa att jag inte camade med dig igår men det blev ju lite ändringar, men hoppas verkligen att du förlåter mig :’( (a)
Denna bild sammanfattar vår kväll :)


Har inte haft något internet på hela dagen från och med nu, kul kul. så drygt eftersom det bara var en knapp som var in tyckt som inte skulle vart det, hahah känner mig lite blåst.. men roade mig med att kolla på "Marley and me" och den var ju bara för sööt och sjukt sorglig. Rekomenderar de som inte sett den att se den.


Kommentarer
Postat av: tessah

hahahah tro mig de va bra att du inte gjorde de, för ditt eget bästa HEHEehh (snygg bild förresten, tjaa näsan)

2010-01-17 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0