Skumma drömmar..

Detta inlägg är ingenting för dig Rickard!

hahah alltså vad är det för fel på mig? drömer ständigt om idol erik! och jag kan inte förstå varför!? det är inte direkt så att jag är besatt utav honom liksom, lyssnar inte ens på han just nu :s dock kom jag på idag att jag läser hans blogg men ofta det är därför.. det är inte heller så att jag bara drömmer att han dyker upp i min dröm utan att jag har värsta seriösa förhållandet med honom! hahahah shiit vad fan är det här. inatt så sa jag I MIN DRÖM till ida: "jag vill liksom bara ha sex med honom, jag vill bara se hans härliga kropp" hahahha jag dööör xD allt är så sjukt komiskt!

SLUTA BESÖKA MINA DRÖMMAR! xD

 


Kommentarer
Postat av: emsi

hahhaha JAG SKA DÖDA DIG! Nej jag skoja :D önska dig dom du :D

2010-01-20 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0