Prutt & Puss

Jag och R såg som sagt Avatar igår, den var sjukt bra :o ja jag är förvånad, visst att den har fått asbra kritik av alla men jag trodde verkligen inte att det skulle vara en film för mig. Men jag tyckte verkligen jättemycket om den! Helmysig film om man nu kan säga så. Första gången jag såg i 3D också det var lite specielt, ibörjan var det fett jobbigt men sen gick det bra!

Hahah vi dansa fett mongo dans på idrotten, typ folkdans och skit eller det var nog inte folkdans men det känndes som det,haha.

Mår fortfarande lite sådär, men tänkte att jag ändå skulle träna :D det kan ju bli bättre! Sen är de där träningarna så roliga så man vill liksom inte missa.

                            Hihi jag och Rickard i våra 3D glasögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0