Love is my drug

Hoooollla! Jag är hur trött som helst och ska snart sussa! Fast jag vill så gärna kolla på oth :s kanske går och lägger mig o gör det ändå :D Imorn så åker jag till elin innan skolan och sminkar mig och skit där eftersom mina bussar inte går så ofta så pallar liksom inte stanna i skolan i evigheter innan alla andra kommer. Najs najs!
Har typ suttit vid photoshop hela dagen för att få till en bra header, men blir aldrig nöjd eftersom jag inte är så duktig på att få till det som jag vill + att jag inte vet vad hur jag vill ha det xD

Drog hem från sista lektionen idag för att jag inte mådde bra :( stackars mig. Haha Jag och R firar 23 månader idag, vilket vi inte ens visste (a) Äsch detaljer detaljer men närsta månad lovar jag att jag kommer ihåg det för då firar vi nämligen 2 år! 2 FUCKING ÅR! shiit asså xD hahhah Älskar han lika mycket fortfarande, min lilla plutt. Tack för en helt underbar dag igår också, Åh va jag älskar dig! Puss o Kram, Tuddellu <3

hihi jag dör vad söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0