Keep holding on

hate hate hate on sunday´s! eller iaf nu när man ska till skolan imorn.. jag pallar inte, men som tur är kommer jag få så sjukt mycket skönare schema nu så det underlättar ju en hel del!
Kollade schemat nu och det kommer vara helt underbart ju :D hahha bara torsdagar som kommer vara "jobbiga". börar 10 3 ggr i veckan, me like! 

Är så sjukt fest sugen, skumt hahah bara för att jag och ida snacka om massa igår. Just nu sitter jag och snackar med en från gamla klassen om att vi verkligen ska försöka fixa klassåterträff och ha typ feta festen! det skulle vara så sjukt kul, men vi får väl se hur det blir med det någon måste ta tag i det :P

Aja nu ska jag ner och äta sen ska jag lägga mig och plugga lite... Tuddelu <3

Svårt att vänja sig bort med att inte få vara i din närhet hela tiden nu..
Älskar dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0