Idre 2010

Sho long time no see ;) sitter här sista dagen i vår stuga i idre, vi ska snart äta middag och sedan blir det mys framför tven med let´s dance. Diggar inte det särskillt mycket men nu känns det naturligt att sitta alla och kolla :)

Vinterkräksjukan har man fått också,woho! nej inte kul att få det här men what to do? Först fick jag den och sedan fick alla i omgånger, men jag fick den värsta, woho x2! De som inte fått den än är lilla robin och Rickard så man får ju hoppas att de klarar sig så att de inte behöver sitta och "sola" i bilen. hahha tror ni kan lista ut vad sola betyder, liten intern grej att kalla det så. 2 av 8 stycken har alltså klarat sig :s äcklig grej det där!

Skider har vi åkt så gott det går men kallt har det varit så det har blivit många svängar till stugan, tur att den låg hyfsat nära backen. Jada jada imorn kommer jag hem och då vill jag ha sommar. okej kanske inte då men så fort det går.. lesnat på kylan nu. Tuddellu <3

En fin liten vinterbild från Idre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0