I´will try

Träningen gick sådär idag antar att det var för att jag mår som jag mår, sitter verkligen och håller tummarna att jag inte ska bli sjuk tills imorn! Det verkar ganska jätte klart att vi ska få vår gamla Håbro tränare till kungsängen, vilket jag är så sjukt jävla glad för! :D Men det gäller ju att man har ett lag då och det är väl det som är frågan :/ Hatar sånt här, det här är min tredje klubb och jag har redan varit med om en nerläggning, vill inte vara med om det igen för då vet jag inte vart jag ska ta vägen :I så får helt enkelt hålla tummarna för att det inte blir så :)

Början kvart över 12 imorn och har en lektion, najs or what? Sen ska jag och Elin till kista och se "Snabba Cash" Fett skoj!
Så imorn kommer jag sitta och dregla åt Joel Kinneman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0