Hola

Godmorgon alla 7 sovare :) sitter hemma hos rickard och har typ varit vaken sen kvart över nio :O och kunde inte somna om :s ja så here I am.

Igår var jag och elin i stan och elin köpte massor med saker och jag köpte 2 tröjor och prsent till mimmi som fyller år nästa vecka :) Hittade även en snygg jeans jacka och en annan snygg klocka som jag ska önska mig när jag fyller år! :) Åh jag åt sushi igår också, mmmmmm så gott det var!
När vi kom hem från stan så åkte jag till rickard och vi kollade på "Sommaren med göran"! Hahah fett sköön film alltså!

Vi skulle ha kollat på "snabba cach" igår också men eftersom den är så poppis så fanns det självklart inga biljetter.. så vi ska kolla på den på typ tisdag istället! Vill verkligen se den. På söndag ska jag och rickard kolla på "Avatar", hahah det är så kul för jag var fett anti den när den kom ut men sen sa alla som såg den att den var jättebra så då måste man ju ge den en chans! jaja nu ska jag gå och lägga mig hos rickard igen, see ya later! Tuddellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0