Gott nytt år allesammans!

Japp och så var det ett nytt år! Nyår firades i kungsängen på några ställen ;p det blev lyckat förutom några insidenter.. hihi hade naglar eller har naglar fortfarande iof xD det är iaf första gången :O och det är fett svårt att skriva sms :o har inte lärt mig det än.. hmm men det kommer väl i guess.

Mina(rosa) och idas(svarta) naglar. hihi är så himla nöjd! Tack Mimmi! <3


Fina vi! ;)


Imorn är det idre som gäller :D ska bli så jäklans roligt! Min familj min mosters familj och Rickard :) kommer bli så himla mysigt. Jag och rickard har laddat upp med massor med filmer som vi kan kolla påvägen dit och hem och i idre ;D Yäj! jaja nu måste jag packa! Tuddellu <3

Kommentarer
Postat av: julia

"förutom några insidenter" hoppas jag inte var en av dem (a) haha

2010-01-02 @ 18:54:15
URL: http://ohjuliaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hiih ååh så bra ;)

2010-01-07 @ 18:20:52
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0