Förhållande grej

Vad heter ni? Jennifer & Rickard
Hur träffades ni? Uppe i åre
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år i slutat av februari
Är ni förlovade? Neej!
Är Ni Gifta? Neeej!
Bor ni ihop? Nej, men jag vill (a)
Har ni barn? Nej absolut inte!
Har båda körkort? Nope, men snart så!
Kommer du ihåg er första kyss? Hahah oja xD
Vem sa "Jag älskar dig" först? Rickii
Vem är äldst? Jag, en månad ;)
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman/fisk
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst?
Jag, 1 cm
Vem sjunger bäst? Mohahh jag
Håller ni i handen på stan? Jaa
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej men vi visste vem den andre va.
Vad har ni gemensamt? Båda älskar varandra och att spela fotboll.
Blev du kär i första ögonkastet? Neej (a)
Har ni någon speciell låt? Vi har många som påminner om olika stunder.
Har ni stora framtidsplaner? Nej, vi tar allt som det kommer.
Har ni gråtit i varandras armar?  Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? När bara jag o han var i Göteborg tillsammans.
Vem lagar bäst mat? Haha Rickard, jag lagar sällan mat :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi träffas nästan aldrig på vardagarna.
Ger ni varandra alltid en puss när ni träffas? Jaa
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nope eller det beror på om 1,5 mil är långt? Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är fin:) älskar hans ögon men det kanske inte är kroppsdel? xD
Brukar nån av er prata i sömnen? Neej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0