Follow me and you will never have to wish again

Jaja åkte till skolan till kvart över 12 och kommer dit och det är helt jävla mega dött på media. Jag och tess ba jahopp ingen klassgrej hade vi iaf och knappt någon foto B.. suck. men jag sjöng iaf idag istället för igår så det var iaf lite mening med att komma men kunde lika gärna varit hemma hela dagen, men men + poäng hos läraren iaf. Som förövrigt är fett förvirrade, haha.

Gaaaah jag vill flytta! Nu helst jag pallar verkligen inte bo här ute längre! Har bott här alldeles för länge.. usch spyr snart på detta ställe och på 557an och de äckligt långa vägarna hem och till skolan.. blää.

Har vart duktig och tränat idag, känner mig stolt.

Sitter här och lyssnar på en helt underbar man med fin röst bra texter och rätt "sväng" i låtarna.. aaaaah jag döör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0