.

Sho! Först ska jag bara säga att "Snabba Cash" var fett bra! :) fast ganska brutal satt och gömde bakom elin xD hahah. Sov sedan hos rickiii.

Idag så var det öppet hus i skolan så vi var tvunga att stanna kvar till typ 6 men jag drog vid kvart i 5 för jag mådde skiit och sen så hade vi ändå inget att göra. Kollade även på filmen "Hancook" på rörlig bilden, den är faktiskt ganska skoj, Will Smith är ju kung så ;) hihi Känns lite kul när jag och elin satt med rickard och hans polare och de ba: Aa när böjar fysiken då? asså åh jag pallar inte. Och så sitter man där och ba: Åh när börjar vår rörlig bild då ;) fett kul det ska bli typ hahah JAG ÄLSKAR MEDIA!

Rickard har hjälpt mig med matten i flera timmar idag, usch vet inte om jag blev så jättemycket klokare, det är fett svårt!! usch usch och jag som ändå fått VG på de 2 sista provet :) hmm det är väl bara fortsätta försöka.
Men Tack så himla mycket älskling, Du Är Bäst! <3

Men nu ska jag mysa med pöjken min, hare bröö! Tudddellu <3

Najs film på najs lektion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0