You would not believe your eyes

inatt har man då sovit skit dåligt + att det tog evigheter för mig att somna.. Varför? jo för jag var rädd jag var så sjukt jävla rädd så att jag inte kunde sova. Började till och med "svettas" och fick svårt och andas pulsen gick upp och skit för att jag var så rädd..

Det började med att jag var ensam hemma hela dagen(hatar att vara ensam) runt 6 på kvällen så hör jag ett skott som låter precis som ett jävla pistolskott. Hundarna utanför börjar skälla som galningar, jag springer ner och låser dörren. Hej och där var min kväll förstörd, fyfaan va rädd jag blev! Och ville inget annat än att ha sällskap. Men tappert satte jag mig och försökte kolla på film vilket gick halvbra eftersom jag typ stoppa varannan sekund för att jag tyckte jag hörde något.

Såhär höll jag på ungefär hela kvällen och skrämde upp mig själv och när jag skulle sova i mitt sjukt jättesvarta rum så föll allt, jag trodde att en mördare, en inbrottstjuv, ett spöke, ett monster,en dvärj ja va fan som helst skulle komma och döda mig och min familj.. alltså usch vad jag hatar när det blir sådär.
* Hatar att vara själv! (om det inte bara handlar om 1-2 timmar då kan det vara skönt)
* Hatar mörker!
* Hatar skräckfilmer!
______________________________________________________________

Jaja back to reality idag var en sköön dag började 10 slutade halv 3 älskar sånna dagar :) imorn börjar jag kvart över 12 och det är ju inte heller fel ;)
Ikväll är det träning/möte om hur det blir med lagets framtid, får se hur det går.
Hahhaha idag körde vi hockey på idrotten, alltså jag dör..fyfan va dålig jag var och blöt blev jag eftersom jag ramlade hela tiden! Tror ingen ramla så mycket som jag eller möjligtvis shane då men det var bara för att vi offra oss så mycket för vår lag som förövrigt vann ;) haha jag gjorde 2 mål! så stolt :D

Bild från min och Rickards 1 års dag, när vi bla åkte skridskor i kungsträgården.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men jempa då! du kunde ju hört av dig så skulle jag kommit över :) obehagliga dvärgar är ju ingenting man vill ha i rummet ;) :P

2010-01-18 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0