Alone at Rickard´s

Sitter här hemma hos rickard med kasper i knät, han är ju bra sööt han ska alltid hålla mig sällskap :) R drog nyss på träning så nu är man ensam kvar då. haha nej men måste ju ändå plugga så ska nog börja skriva på min körkortsteori grej så den blir klar tills på söndag.

Hade som sagt fotoprov idag och jag borde iaf få G men vad vet jag, gjorde mitt bästa iaf. Och imorn är det matte prov, tror att jag är me på noterna där iaf, hope so! ska bli så himla underbart att få tillbaka Inkan i matte nästa vecka :D Jada jada imorn blir nog en hyffsad skön dag, veckan har gott sjukt fort btw :O redan torsdag imorn liksom, me like. jaja Tudeeellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0