You´re the inspiration

Vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg xD haha sitt/ligger iaf här min min sköna säng och har precis pluggat lite engelska (känner mig duktig) haha. Idag var det då DM och det gick bra tycker jag 1 vinst, 1 förlust och 1 oavgjord :p vi gick dock inte vidare men vi hade bara 1 avbytare, jag tyckte iaf att vi var duktiga! Jag gjorde 2 mål :D, tror ja (a) Något som är mindre kul att att jag drog till mitt knä på nå jävla vänster, men hoppas att det inte är någon fara :/ det märks väl imorn.

Imorn ska jag till Rickard efter skolan! :D lycka <3 Älskar liksom han, på söndag har vi varit tillsammans i 2 år! Det är fan mycket det men ångrar inte en enda sekund för jag älskar han liksom :) <3

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0