You´re a jerk..

Ligger här i sängen och "tårar" rinner från mitt vänstra öga. Haha det blir alltid så när jag har feber och ligger på sidan.. japp är sjuk fyfan för det, men har vart halv sjuk nu ett tag så ganska skönt att det bryter ut nu. Åkte 7 bussen och hela fadderullan imorse men när jag tillslut kom till skolan kände jag att det här aldrig kommer att gå. Vi satt och kollade på film på rölig bilden och jag orkade fan inte ens sitta + att jag frös som fan.. men hem kunde jag inte åka fören vid kvart i 11 eftersom mina ´bussar suger kuk hela tiden så de hinner inte köra folk xD hahah nej men japp, omogna jempa i farten!

Tillslut kom jag iaf hem och eftersom jag var så sugen på choklad så var jag bara tvungen att baka en kladdkaka innan jga gick och la mig i 4 timmar! somnade verkligen på en kick och var riktigt utvilad när jag vaknade, vilket var oerhört skönt. Det är så jobbigt att jag inte känner på morgonen hur jag mår.. jag gör aldrig det, ifall någon frågar mig hur jag mår på morgonen kan jag nästan aldrig svara förutom trött typ.. och det är ganska jobbigt de dagarna man borde stannat hemma men åkte till skolan ändå, som idag.

Antar att jag inte kommer gå till skolan imorn.. Det är så drygt för vi hade vår första utomhus träning idag  med ROFFE och den missade jag..abuahuu jag vill verkligen bara träna just nu men det vill man väl alltid när man är sjuk?

Pappa har äntligen fått sin bil nu som han beställde för typ flera år sen! Åh den är såå frään! hahah Sen där jobbarbil, svart med 3 säten, tror det bara är 3 säten (a) hahah var så kallt ute så jag orkade inte gå ut och kolla in den.. antar att jag kommer se den så såsmåningom liksom..

Sorry för långt inlägg men de som läser, läser.. Tuddellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0