She want´s it her way

Hej hej! Gårdagen var kanon och fick massa saker som jag ville ha! Fick bla en gratis klippning, 3 av mina favvolepsyl, skor, 800 kr, kavaj, jeansjacka, halsband, klocka, locktång, bildbok och en valfri mobil av mor och far :D Och det kommer mer på lördag ;) hihi love to fylla år! Imorn ska jag vara snäll mot min lilla ida och gå på välgörenhetskonserten, skumt att ha en sån där på en fredag bara, men men vad gör man inte för sin bästa kompis :) (det är nämligen hennes klass som fixat den)

Det är också någon fotbolls DM uttagning imorn som jag ska på, hahha eller som Ellan och Jenny tvinga me mig på! hahah visst älskar att spela fotboll och grejer men gillar inte det där med att hela skolan står och kollar på än, men det är väl bara att gilla läget xD om ja nu kommer me.

Hahah lite av min fina bildbok som jag fick från mor och far en sån där "måbra av att kolla i bok"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0