I love ya!

Har nu precis packat klart till en helhelg hos världens bästa Elin :D har bart asseg hela dagen idag och mår inte så bra så jag skippar träningen idag.

Har haft underbara dagar med Rickard den här veckan, har nog aldrig träffat han såhär mycket på veckodagar som jag gjort den här veckan och jag skulle så gärna vilja att det kunde vara så varje dag eller iaf att vi tillsammans varje natt, men man kan ju inte få allt.

Har beslutat att jag ska hoppa av Rörlig bild B, ska snacka med syo på måndag och sedan kommer jag förhoppningsvis ha det ur världen.  Många kanske undrar varför i hela friden jag vill göra det? Jag har ingen motivation i det ämnet, man måste anstränga sig hur mycket som helst om man vill ha ett resultat och ändå blir det inte bra. För mig räcker det gott och väl med det vi gjort i A kursen.  Jag kan grunderna och de kommer jag inte direkt bara glömma bort.

Aja nu ska jag chilla gaaalet! Tuddelu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0