Sportlov

Jag har SPORTLOOV! Fan va härligt kan jag ju säga! Något som däremot är mindre härligt är att jag skulle fotat mimmi och ida i studion idag men allt sket sig och grejerna funkade inte :( väldigt tråkigt så efter det typ dog jag. Fotolärarna var inte där idag heller eftersom vi egentligen inte hade lektion så kunde inte fråga om hjälp heller.  Har varit helt slut hela dagen, haft ont i huvudet och varit allmänt slut så det där blev liksom droppen.  Synd bara för mimmi som fick ta sig till skolan helt i onödan :/ Jaja får ta det en annan dag, inte mycket att göra åt.

Kvällen spenderas med Mimmi och Ida, en efterlänktad myskväll gud va skönt det ska bli! hahah knas?

2 dagar kvar tills jag och Rickard firar 2 år! Rickard gick idag till kungsängens tennis hall och bokade in oss där på söndag! SKA BLI SÅ KUL! Jag älskar verkligen tennis, fast det är sjukt svårt ( eller jag är sjukt dålig) hahah men tycker liksom det är askul ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0