Save me

Hej alla goa! Vart lite problem med min blogg.. men nu är allt som vanligt igen!
Jag sitter här i rickards kläder hos rickard, visst är killkläder så mycket skönare än tjejkläder? Fattar inte! Bara för att vi bara ska se snygga ut. Som Adam och Eva, Gud skpade eva för att inte låta adam vara ensam. Vi blev liksom till för att bara vara sällskap till männen! xD

Ledig imon och det är ju galet najs! Jag, Rickard, och syster ska till barkaby/jakan och kolla på mobiler och lite annat.

Tränat idag o gud va det va jobbigt och då var träningen bara 1 timme! Men en väldigt intensiv timma kan jag säga ojoj va mina ben va slut sen. Fick ta tåg hem till Rickard och såklart glömde jag mitt busskort hos rickard xD haha så jäkla typiskt, men som tur va så lånade snälla Rebecka ut sitt :D

Nej nu ska jag till rickard och ge han mitt sällskap xD hahah  Tudddellu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0