Love is like a flower

Allåå! Bussen kom inte från Rickard denna måndag heller:O hur kan bussarna där vara sämre än ute vid mig? :s eller det kanske de inte är, det visar sig imorn. Lilla rickard har varit i edsbyn och spelat trippelboll, stackars liten eller mest för att det tar 3 och en halv timme att åka dit!? :O det är ju faktiskt helt sjuk. Annars är det ju inte så synd om han. De hade iaf vunnit alla matcher och tagit sig till final så just nu väntar jag bara på att han ska ringa och berätta allt.

Idag annars då? Vi var 5 pers på idrotten, typ rekorddåligt. Så vi spela fotboll fast det var inge kul för det var killarna mot tjejena, haha nej men vi var faktiskt bra ;) Men sen spelade vi tennis det var mycket roligare fast jag sög iof ganska hårt men ändå xD hahah jag och rickard ska försöka göra det på vår 2 års dag på en riktig plan och så. Det är så sött för jag har sagt till mamma att ta med mig och spela med mig io typ flera år för att jag alltid tyckt det sätt kul ut och se men hon har aldrig gjort det så då sa Rickard förut att vi ska iväg och spela, så hoppas verkligen att han fixar det! ;D 

Imorn är dm som gäller, tror jag? haha ska kolla med jenny o ellan om jag verkligen behövdes. Det kommer nämligen att göra så jag missar älvsjö mässan men det lider jag verkligen inte av men ändå.

Okej shit bara massa babbel säger jag nu! hahah men nu ska jag ner och äta. Tuddellu <3

Kram på elin <3



Kommentarer
Postat av: emsi

varsegodo :D

2010-02-23 @ 17:02:34
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0