It's just a different point of view

Hallå, jag har inte ätit än :o är inte ens hungrig eller..jo..fan..nu kom det asså.. hahah bara för jag börjar skriva att jag inte är det så blir jag det, skumt det där.

Tennisen gick väl sådär idag, hahah. Men jag ägde iaf rickard! ;) Det var svinkallt i hallen :O så man blev ju stel och sträckte sig hela tiden :s hahha det var inte så bra för självförtroendet att en liten kille på typ 10 bast på banan bredvid var 100 ggr bättre än oss xD hahah men men. Är redan taggad på att köra igen, men det var nog bara för att det gick så dåligt och jag är sådan tävlingsmänniska. Nästa gång mer kläder bara!
Fast är fan slut i hela kroppen alltså, det var jobbigt både psykiskt och fysiskt kan jag ju säga, iaf när man var dålig ;)

Nu är det 2 jobbdagar som väntar, ska bli najs med lite extra cash men mindre najs att stiga upp kl 6 på ett lov :o men det är bara att bita i det sura äpplet! Efter jobbet imorn drar iaf jag och Elin till stan och fixar present till Tessa som fyller år på tisdag! SNart blir hon också lika stor som jag! :D

Men man fan sötare som liten asså! Guitarren är liksom större än en själv! (varför stavar jag alltis gitarr på engelska? :s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0