Is there a soulmate for everyone?

Ayijt! hahah Jag fyller 18 om 2 dagar! :O måste fan skriva det här för det känns inte som det :s
Och på tal om det så fick jag min kavaj som jag letat överallt efter och som inte funnits någonstans av Elin och Tessa! Tror jag aldrig blivit så glad och överraskad! :D fick den i fredags bara för att jag så gärna ville ha den! hihi Ni är Bäst! TACK <3

Sitter här just nu och skriver på en låt (?) hahah fick något ryck med massa tankar och då är det ju bara att passa på. 

Min morgon var inte bra idag alls! Sov hos rickard och när jag stod och vänta på bussen så kom den aldrig! jag stod och väntade i 30 minuter för att jag tänkte att jo men den kommer, men ikke. När klockan var 50 och jag började om 10 min med matteprov så ringde jag rickard och undra vad jag skulle göra och då ringade han sin pappa som skjussade mig till skolan! sköönt tack tack! Men efter att stått ute i världens tunnaste leggins i 30 min och var stressad så skakade jag i hela kroppen när jag kom in till matten, kunde inte ens skriva. fyfan va hemst det var, så nu sitter jag här och i princip väntar på att bli sjuk :( men jag ska iaf träna ikväll hur jag än mår :D för träning är det bästa som finns liksom!

Jaja långt och jobbigt inlägg, Tuddellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0